CODEC firması iş ilanı
Görev Tanımı: Müşteri Hizmetleri Destek Elemanı
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin Lisans/Ön Lisans bölümlerinden mezun
- Inbound çağrı alabilecek
- Düzgün bir diksiyona sahip
- İletişim ve raporlama becerileri gelişmiş
- Takım çalışmasına yatkın, öğrenmeye açık
- Müşteri memnuniyetine önem veren
- Telefonda iletişim ve sorun çözme becerisi yüksek
- SQL sorguları yapabilecek
- Avrupa yakasında ikamet eden
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olması
İş Tanımı
- Mevcut ürünlerimizi öğrenerek müşterilerimize uzaktan veya telefonla destek sağlamak
- Müşteri sözleşme süreçleri ve ürün aktivasyon süreçlerinin yönetilmesi
- Satış sonrası ürün ve hizmetlerin müşteriye sunulması için satış ekibi ile koordineli çalışmak
- Müşterilerden gelen çağrılara cevap vermek ve çözüm oluşturmak
- Müşterilerden gelen çağrılar için ticket sistemi üzerinde kayıt oluşturmak
- Ticket sistemi üzerinden gelen talepleri önceliklendirip, zamanında analiz/müdehale etmek
- Çözülen kayıtların hedeflenen zamanda kapatılmasını sağlamak
- Evrak ve belge düzeninin sağlanması ve arşive iletilmesi
- Açılan ticket’ların SLA sürelerine bağlı kalacak şekilde çözülmesini sağlamak
- Gereken durumlarda talebi Operasyon ekibine yönlendirmek
- MSSQL veri tabanı üzerinden istenilen bilgileri SQL kullanılarak çekmek
- Tercihen MMS tasarlayabilecek seviyede Photoshop bilgisine sahip olmak
- MS Office uygulamalarına hakim olmak, iyi seviyede Excel kullanmak
( Türkan Korkmaz ) |
Yıldız Teknik Üniversitesi, Davutpaşa Kampüsü, Teknopark, D2 Blok 1B05 Esenler, İstanbul |