CODEC firması iş ilanı

CODEC firması iş ilanı

Görev Tanımı: Müşteri Hizmetleri Destek Elemanı

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Lisans/Ön Lisans bölümlerinden mezun
  • Inbound çağrı alabilecek
  • Düzgün bir diksiyona sahip
  • İletişim ve raporlama becerileri gelişmiş
  • Takım çalışmasına yatkın, öğrenmeye açık
  • Müşteri memnuniyetine önem veren
  • Telefonda iletişim ve sorun çözme becerisi yüksek
  • SQL sorguları yapabilecek
  • Avrupa yakasında ikamet eden
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış olması

İş Tanımı

  • Mevcut ürünlerimizi öğrenerek müşterilerimize uzaktan veya telefonla destek sağlamak
  • Müşteri sözleşme süreçleri ve ürün aktivasyon süreçlerinin yönetilmesi
  • Satış sonrası ürün ve hizmetlerin müşteriye sunulması için satış ekibi ile koordineli çalışmak
  • Müşterilerden gelen çağrılara cevap vermek ve çözüm oluşturmak
  • Müşterilerden gelen çağrılar için ticket sistemi üzerinde kayıt oluşturmak
  • Ticket sistemi üzerinden gelen talepleri önceliklendirip, zamanında analiz/müdehale etmek
  • Çözülen kayıtların hedeflenen zamanda kapatılmasını sağlamak
  • Evrak ve belge düzeninin sağlanması ve arşive iletilmesi
  • Açılan ticket’ların SLA sürelerine bağlı kalacak şekilde çözülmesini sağlamak
  • Gereken durumlarda talebi Operasyon ekibine yönlendirmek
  • MSSQL veri tabanı üzerinden istenilen bilgileri SQL kullanılarak çekmek
  • Tercihen MMS tasarlayabilecek seviyede Photoshop bilgisine sahip olmak
  • MS Office uygulamalarına hakim olmak, iyi seviyede Excel kullanmak

www.codec.com.tr

( Türkan Korkmaz ) 

 

Yıldız Teknik Üniversitesi, Davutpaşa Kampüsü, Teknopark,

D2 Blok 1B05  Esenler, İstanbul
p: (+90) 212-483-7114| f: (+90) 212-483-7115

HIZLI ERİŞİM